19 Φεβ 2010

Οι εγωιστές

Είναι τρεις φίλοι αραχτοί σε ένα μπαράκι και τα πίνουν. Κουβέντα στη κουβέντα , φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες.
Μιλάει ο πρώτος ....
- Εγώ ρε παιδιά είμα πολύ εγωιστής. Ένα πρωί, επειδή η γυναίκα δεν μου έφτιαξε καφέ, έκανα να της μιλήσω μια ολόκληρη εβδομάδα.
-Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος, εγωισμός είναι αυτός? Εγώ επειδή μου έφτιαξε μακαρονάδα με σάλτσα και όχι με κιμά ένα μήνα κοιμόμουν στον καναπέ του σαλονιού.
Ο τρίτος χαμογελούσε με το ύφος του "μεγάλου άντρα".
-Αντε ρε , λέει κάποια στιγμή, που είστε εσείς εγωιστές. Εγωιστής είμαι εγώ, που επειδή τη μέρα του γάμου η γυναίκα μου πάτησε το πόδι στην εκκλησία, τόσα χρόνια γάμου και δεν την έχω αγγίξει... ποτέ!!!!!!!
Καλά ρε, μας δουλεύεις; ρωτούν οι άλλοι. Και τα παιδιά πώς τα έχεις κάνει?
-Το πιστεύετε ότι από εγωισμό δεν έχω ρωτήσει...;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...