1 Μαρ 2010

Αστεία sms

Χτες το βράδυ σε έψαχνα απεγνωσμένα.
Ηθελα να σε νιώσω πάνω στο γυμνό μου σώμα.
Αλλά έπρεπε να πέσω στο κρεβάτι χωρίς εσένα.
Που ήσουν λοιπόν ……ηλίθια πυτζάμα?

Το πρωί ήθελα να τον νιώσω στα χείλη μου,
Να τον γλείφω, να τον ρουφάω,
Να τον βάλω στο στόμα μου, ζεστός να μπαίνει μέσα μου.
Ετσι μ’ αρέσει ο …καφές κάθε πρωί.

Μια κάψα νοιώθω στο κορμί,
Ιδρώτας κυλά σαν λιωμένο παγάκι.
Θυμάμαι τότε που ερχόσουν πάνω μου
με όλη τη δροσιά σου κ’ μετά σιωπή.
Αχ γιατί ….χάλασες ανεμιστήρα?

Ηταν νύχτα! Τα μάτια της έλαμπαν στο σκοτάδι!
Εσκυψα κ’ άνοιψα τα πόδια της.
Ταράχτηκε! Αγγιξα τις ρόγες της!
Ενοιωθα υπέροχα!
Ηταν πρώτη φορά που άρμεγα …. Αγελάδα!

Μ’ αρέσει να βάζω τα χείλη μου στην τρύπα σου
Κ’ να ρουφώ τα υγρά σου απολαυστικά
Καθώς οι χυμοί σου γλυκαίνουν το στόμα μου.
Αχ μην τελειώσεις…..Coca-cola!

Γιατί είναι χαζές οι γυναίκες?
Γιατί για 18 πόντους λουκάνικο
Αγοράζουν όλο το γουρούνι.

Θέλω να σε χαϊδέψω, θέλω να σε τρίψω.
Θέλω να χώσω το δάχτυλό μου μέσα σου.
Θέλω να σε ρουφήξω. Λες να σ’ ερεθίσω?
Α!! ρε πουτάνα… μύτη,
Όταν κρυώνεις είσαι μπελάς.

Θέλω να το κνάνουμε μαζί.
Θέλω η αδρεναλίνη μας ν΄ ανέβει στα ύψη!
Τα κορμιά μας να νιώσουν την ηδονή!
Το καλύτερο πήδημα της ζωής μου.
Θέλω να κάνουμε Bunjee Jumping!!!

Τι κοινό έχει το χέσιμο κ΄ ένας μαύρος με CD?
Κ΄ τα δύο σου έρχονται όταν πίνεις καφέ!!!

Σε μερικά σημεία του σώματος δεν μπορείς να
γλύφεσαι μόνος, πρέπει να σε γλύψει κάποιος άλλος.
Γι’αυτό λένε ότι στη ζωή μας είναι απαραίτητη μια …
ξένη γλώσσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...