22 Απρ 2014

Σφηνάκια 31

Ρε φίλε, αφού βλέπεις πως η κοπέλα προσπαθεί να παρκάρει.
Τι κορνάρεις και βρίζεις δυο ώρες τώρα ;

Aκόμα και το μπλακ χιούμορ θα πρέπει να είναι έξυπνο.
Για παράδειγμα, στον τάφο μου θα γράφει "Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θά' ρθεις".

Τα καλά κορίτσια κοκκινίζουν στις ερωτικές σκηνές των ταινιών.
Τα κακά κορίτσια πιστεύουν ότι θα το έκαναν καλύτερα.

Ρε παιδιά έχω μια απορία. Το χαρτί υγείας βγαίνει και σε γάλακτος;

Πόσο αγχωτική η ημερομηνία λήξης στα προφυλακτικά.
Σε βάζει να σκέφτεσαι "Θα πηδήξω μέχρι το 2017 ή θα λήξουν πάλι ;"

Αν Θεά της γεωργίας ήταν η Αφροδίτη και όχι η Δήμητρα, αντί για δημητριακά θα τρώγαμε για πρωινό αφροδισιακά και θα περνάγαμε πολύ καλύτερα.

Κάνε like σ' αυτό το status και μπες στην κλήρωση για ένα τριήμερο στη Μονεμβασιά με όλα τα έξοδα δικά σου.

Ρώτησα τον Τάκη αν έχει εφημερίδα.
-Μην είσαι χαζή, βρε, μου είπε. Πού ζεις; Πάρε το iPad μου να κάνεις τη δουλειά σου.
Η άτιμη η μύγα ούτε που κατάλαβε από πού της ήρθε.

Τα ποτά σίγουρα περιέχουν γυναικείες ορμόνες.
Μετά από λίγα ποτηράκια ούτε να οδηγήσεις μπορείς ούτε να το βουλώσεις.

Το χειρότερο "ουπς" είναι του τατουατζή.

Ροδόνερο: Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή.

Είναι γεγονός, οτι πολλές γυναίκες φτάνουν ευκολότερα σε οpγασμό με την βοήθεια μηχανικών βοηθημάτων.
Το κορυφαίο όλων είναι η Ferrari 458 Italia...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...