1 Απρ 2013

Σφηνάκια 8

Την ανάπτυξη στην Ελλάδα τη μυρίζεις κάθε μέρα... 
Ξυλόσομπα λέγεται..!

Το ποτό δεν έδωσε ποτέ καμία λύση σε κανένα πρόβλημα, αλλά πάλι ούτε και το γάλα...

Το "δεν είναι αυτό που νομίζεις" είναι πάντα αυτό που νομίζεις συν κάτι ακόμα που δεν έχεις πάρεις χαμπάρι.

Mε το σταυρό στο χέρι, μόνο οι παπάδες κάναν λεφτά...

Γυρνάει η μάνα μου από 8ωρο καθαρίστρια, πλένει, μαγειρεύει.
Γυρνάω από γυμναστήριο:
-Κάτσε αγόρι μου να σου βάλω να φας, θα 'σαι κουρασμένος.

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν...

-Μέτρησα τα λάθη μου.
-Και;
-Πάλι λάθος μου βγαίνουν...

Το πρωί μου χτύπησαν το κουδούνι:
-Γεια σας, είμαστε από τον έρανο της αγάπης.         
-Δεν μου κάνετε πλάκα, ε;  Και πόσο βοήθημα θα μου δώσετε;;

-Μαμά στο σχολείο με λένε χοντρή.
-Μην τους δίνεις σημασία! Απλά ρίξε ΟΟΟΟΛΟ σου το βάρος στα μαθήματά σου..

Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται... 
Εκτός από την Ελλάδα που χαίρονται απο το 1974 μέχρι σήμερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...