22 Νοε 2012

Σφηνάκια 4


Αμάν πια με τον CΗUCK NORRIS! Άν είναι τόσο μάγκας... ας τα βάλει με τον ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ!!!

Σήμερα ειναι η Παγκόσμια Ημέρα Αντισύλληψης...
Οι μπάτσοι είναι ενήμεροι;;;

Έστειλα και γράμμα στον Άγιο Βασίλη από τώρα:
-θέλεις κανέναν εποχιακό στο εργαστήρι; 1.60 είμαι...!

H ειρωνία της αποκριάς:
Να έχεις ντυθεί Χάρος,να πάθει συγγενής σου τροχαίο και να πρέπει να σκάσεις μύτη στο νοσοκομείο εσπευσμένα!!!

-Τελικά, είσαι το ναρκωτικό μου!
-Αχ μωρό μου,αλήθεια;
-Φυσικά,μου κοστίζεις ένα σωρό λεφτά και μου καταστρέφεις και τη ζωή!

Νόμιζα πως η βλακεία σου εξαντλήθηκε!
Αλλά τελικά επανακυκλοφορεί σε πλατινένια έκδοση!!!

-Αγάπη μου, θα έλεγες οτι είμαι ο μόνος άντρας που αγάπησες?
-Φυσικά και είσαι.Μα τι στο καλό συμβαίνει με όλους τους άντρες και μου κάνετε την ίδια ανόητη ερώτηση?

Άντε βρε να αρχίσει να κάνει κρύο, να κλείσω το air condition και να ανάψω το καλοριφέρ.
Βαρέθηκα να χρωστάω μόνο το ρεύμα, θέλω να χρωστάω και το πετρέλαιο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...