19 Νοε 2012

Σφηνάκια 2


Ένα κοριτσάκι με ρώτησε γιατί είμαι τόσο όμορφη...
Το χρυσό μου!
Μετά με ρώτησε γιατί είμαι ακόμη ανύπαντρη σ' αυτή την ηλικία...
Το μ@λ@κισμένο!

Πότε θα σταματήσει αυτό το κακόγουστο αστείο,που μου χύνεται ο καφές και δεν παίρνω ΠΟΤΕ λεφτά;

Προτείνει ο άλλος να κεράσει ένα ποτό και ρωτάει η άλλη "γιατί".
Τί γιατί μωρή ταγκανίκα; Επιλέχθηκες μετά απο κλήρωση.

Τη δικιά μου την κορμάρα
την έχτισα με καρμπονάρα...

ΜΙΚΡΗ ΑΓΓΕΛΙΑ:Νησί με 145 κατοίκους ζητά άλλους 5 για να μην εκκενωθεί...

Η αμήχανη στιγμή που θεσσαλονικιά σε λεωφορείο φωνάζει :...
" ανοίξτε με απο πίσω! " !!!!!

Eίναι 2012 και ακόμα δεν μπορώ να συγχωρήσω τον Νώε που έβαλε ένα ζευγάρι κουνούπια στην κιβωτό του...

Οκτώβρης τι ωραίος μήνας!!! Τίποτα δεν του λείπει!!! Τι ΦΠΑ, τι εφορία, τι ΟΑΕΕ, τι δάνεια απ'όλα έχει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...