20 Ιουν 2011

Κάτι ήξερε η καλόγρια

Πεθαίνουν τέσσερις καλόγριες που είχαν περάσει τη ζωή τους οδηγώντας χριστιανικά με τις λιμουζίνες της ενορίας, με προσευχή και κατάνυξη και όπως ήταν φυσικό πάνε στον παράδεισο. Τις υποδέχεται ο Άγιος Πέτρος, ο οποίος λέει:
- Αδερφές, ζήσατε μια ενάρετη ζωή και πλέον θα περάσετε την αιωνιότητα στο βασίλειο του Θεού, τον παράδεισο. Πρέπει όμως να εξαγνίσουμε από πάνω σας όποια αμαρτία έχει να κάνει με την σατανική πράξη της συνουσίας και το ανδρικό μόριο.
Τις βάζει λοιπόν στη σειρά, μπροστά από μια ασημένια λεκάνη με νερό και ρωτάει την πρώτη:
- Πες μου αδερφή, τι σχέση είχες με τους άνδρες όσο ζούσες;
- Άγιε Πέτρο μου, εγώ μονάχα είχα δει μια φορά το μόριο ενός άνδρα.
- Συχγωρεμένη αδερφή. Πλύνε μονάχα τα μάτια σου στη λεκάνη πριν προχωρήσεις.
- Εγώ άγιε, λέει η δεύτερη, είχα αγγίξει μια φορά το μόριο ενός άνδρα.
- Συγχωρεμένη κι εσύ αδερφή, προχώρα και πλύνε τα χέρια σου στη λεκάνη.
Οπότε πετάγεται η τέταρτη και λέει:
- Συγγνώμη άγιε, μπορώ να πλύνω μια στιγμή το στόμα μου γιατί η προηγούμενη θέλει να πλύνει τον κ@@@ της;
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...