14 Ιουν 2011

Η απορία του γιατρού

Πάει ένας μεσήλικας σε γιατρό, να τον ρωτήσει τί θα κάνει για να ζήσει μέχρι τα 90 ή και παραπάνω
- Έχεις ιστορικό καρκίνου ή άλλων παθήσεων στην οικογένεια?
- Όχι γιατρέ, δόξα τω θεό, δεν είχαμε τέτοια πράγματα
- Καπνίζεις?
- Εγώ? Να καπνίσω? Δεν το έχω βάλει ποτέ στο στόμα μου το ρημάδι και έτσι και δω κάποιος να καπνίζει αλλάζω δωμάτιο
- Είσαι καλοφαγάς? Προσέχεις την διατροφή σου?
- Το βραδυνό φαγητό το έχω κόψει εδώ και χρόνια - μόνο κανένα φρούτο ή γιαούρτι. Για τηγανιτά φαγητά, πλούσια σε λίπος κτλ ούτε λόγος να γίνεται, επίσης μαχαίρι εδώ και χρόνια.
- Είσαι πότης?
- Μπα, ούτε σταγόνα. Εκτός από ένα κρασάκι στο γάμο της κόρης μου, τίποτα.
- Δε μου λες, με την κυρά πώς τα πάτε (πονηρό βλέμα)? Κάνετε τρελίτσες?
- Ε τώρα στην ηλικία μας γιατρέ, καμιά φορά το εξάμηνο και πολύ είναι
- Και γιατί ρε χριστιανέ θέλεις να ζήσεις μέχρι τα 90?
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...