15 Φεβ 2011

Λύση στο πρόβλημα

Η Παναγία προβληματίζεται έντονα με το γεγονός ότι ο γιος της δεν έχει πάει ακόμα με γυναίκα αν και έχει περάσει τα 30. Αποφασίζει να ζητήσει την βοήθεια της Μαρίας Μαγδαληνής
-Βρε Μαράκι μου, της λέει, εσύ που είσαι τσαχπίνα και ξεβγαλμένη κοπέλα, κάνε κάτι για τον γιόκα μου, να μην μου μείνει μπουνταλάς.
-Άλλο που δεν θέλω, απαντά η Μαγδαληνή. Είναι και κούκλος.
Τα κανονίζουν λοιπόν οι δυό κυράδες και το βραδάκι λέει η Παναγιά στον προκομένο της.
-Πετάξου βρε αγόρι μου απέναντι, να δεις πως πάει η Μαγδαληνή που την βρήκα λίγο χλωμή σήμερα το πρωί.
Πάει λοιπόν ο λεβέντης απέναντι στης Μαγδαληνής και η Παναγιά στήνει αυτί να παρακολουθήσει τι θα συμβεί. Μετά από ένα δεκάλεπτο, ακούει σπαρακτικές κραυγές από απέναντι. Βγαίνει ανήσυχη στην πόρτα και βλέπει την Μαγδαληνή να πετάγεται έξω από το σπίτι της και να τρέχει ουρλιάζοντας
Ψάχνει τον Ιησού και τον βρίσκει να κάθεται ατάραχος και γαλήνιος στο δωμάτιο της Μαγδαληνής
-Τι συνέβη στο Μαράκι μας αγόρι μου, τον ρωτά ανήσυχη.
-Τι να σου πω ρε μάνα, απαντά αυτός. Μπήκα μέσα, την χαιρέτησα, την ρώτησα πως αισθάνεται και μου λέει :
"Πιάσε το μέτωπό μου να δεις αν έχω πυρετό."
Το πιάνω και ήταν μια χαρά.
"Πιάσε την πλάτη μου να δεις αν όλα είναι εντάξει."
Την πιάνω και ήταν μια χαρά και η πλάτη
"Πιάσε την κοιλιά μου."
Εντάξει και η κοιλιά.
"Βάλε το χέρι σου ανάμεσα στα σκέλια μου."
Το βάζω λοιπόν και διαπίστωσα ότι ήταν ανάπηρη η κακομοίρα ......και φυσικά την θεράπευσα !!!
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...