7 Ιαν 2011

Χρωστούμενα

Πάει ένα ζευγάρι για Σαββατοκύριακο σε ξενοδοχείο πολυτελείας. Μετά από μια ονειρεμένη δαιμονή, φτάνει η ώρα της πληρωμής.
-Πόσο χρωστάμε;
-420 € κύριέ μου.
Τα παίρνει στο κρανίο ο πελάτης
-Μα τι λέτε; Η αναγραφόμενη τιμή στην πόρτα του δωματίου, αλλά και αυτή που μου είπατε όταν ρώτησα, είναι 280 €. Πώς πήγαμε στα 420;
-Ξέρετε, σας χρεώνουμε και 40 € για χρήση του spa.
-Μα εγώ δεν έκανα spa.
-Λυπάμαι κύριέ μου, εδώ ήταν, μπορούσατε να κάνετε...
Ψιλοφρικάρει ο πελάτης.
-Και πάλι, δεν φτάνουμε τα 420.
-Ναι, έχει και χρέωση για ιππασία 50 €.
-Μα εγώ δεν έκανα ιππασία!!!
-Εδώ ήταν τα άλογα κύριε μου, μπορούσατε να κάνετε.
-Τα υπόλοιπα 50, τι είναι;
-Είναι για την χρήση των αθλητικών εγκαταστάσεων και της αίθουσας μπιλιάρδου.
-Άσε, κατάλαβα, εδώ ήταν, θα μπορούσα να κάνω...!
-Ακριβώς κύριέ μου.
Φασαρία, κακό , κατεβαίνει ο διευθυντής.
-Τι συμβαίνει εδώ και έχετε ξεσηκώσει το ξενοδοχείο;
-Είστε ο διευθυντής του ξενοδοχείου;
-Ναι κύριε.
-Μου χρωστάτε 500 €.
-Σας παρακαλώ κύριε, ούτε καν σας ξέρω.
-Ναι καλά. Μου δίνετε επιτόπου 500 €, γιατί πηδήξατε την γυναίκα μου!
-Εγώ; Μα τι λέτε τώρα! Ποτέ δεν πήγα με την κυρία.
-Ααα, εγώ δεν ξέρω. Εδώ ήταν όλο το Σαββατοκύριακο, θα μπορούσες να πας!!!!!!!!
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...