19 Νοε 2010

Βρισιές στα.. αρχαία ελληνικά

 (μπορεί να χρειαστούν, δεν ξέρεις καμμιά φορά...)

Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα

Λάβε κίναιδε = Πάρ'τα πούστη

Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε γαμήσου.

Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γα###ου

Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ'τα αρ###ια μας

Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον π###σο

Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μαλάκα!

Κάμνω σε τι,μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;

Άλφα τράπεζα πίστεως = Πρώτο τραπέζι πίστα

Αφόδευε υψηλά και ηγνάντε = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε

Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα αρ###ια!

Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα αρ###ια μου!

Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Γ##ώ το μ###ί της μάνας σου

Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις, ομοφυλόφιλε = Σου γαμιέται το σπίτι, πούστη

Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής = Χοντρομαλάκας

Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε = Θα σου γ####ω το σπίτι παλιό###στα!!!!

Της επι χρήμασις εκδιδωμένης γυναικός το σιδιρούν κιγκλίδωμα = Της πουτάνας το κάγκελο!!!

Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους

Λάβε πέντε,ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μαλάκα! (μαζί με φάσκελο)
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...