12 Νοε 2010

Άπιστοι πόντιοι σύζυγοι

Τρεις φίλοι, ο Γιωρίκας, ο Κωστίκας και ο Πανίκας μιλούν για τις δυσάρεστες εμπειρίες που είχαν με τις συζύγους τους στο κρεββάτι.Φυσικά, κανένας απ' αυτούς δεν είναι απολύτως πιστός στην σύζυγό του.
Μιλάει πρώτος ο Γιωρίκας:
-Μια φορά που λέτε, είπα κι εγώ να κάτσω στην γυναίκα μου. Τι το ήθελα μετά την πραξη, από συνήθεια της άφησα 50 ευρω στο κομοδίνο και αυτή με πέταξε απ' το σπίτι.
-Αμ εγώ, λέει ο Πανίκας, μετά το σεξ με την γυναίκα μου, της άφησα κατά λάθος 100 ευρώ, και αυτή μου έδωσε 50 ευρώ ρέστα..
Και τελευταίος ο Κωστίκας, ο οποίος έχει το πόδι στο γύψο:
- Σιγά ρε παιδια, χαλαρώστε. Ενώ το κάναμε με την γυναίκα μου, ξαφνικά έτριξε η πόρτα.
"ΩΧ, ο άντρας μου...!" φώναξε αυτή, κι εγώ ο μ***κας πήγα και πήδηξα από το παράθυρο!!!
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...