20 Οκτ 2010

Μάνα είναι μόνο μία

Στην τάξη του Τοτού, η δασκάλα ζητά απ΄τα παιδιά να γράψουν μία παράγραφο που να τελειώνει με τη φράση "μάνα είναι μόνο μία!" για να τιμήσει τη γιορτή της μητέρας. Πράγματι γράφουν τα παιδιά και αρχίζει η δασκάλα να τα εξετάζει:
Γεωργία:
-Καθώς έπαιζα στο σπίτι έπεσα και χτύπησα στο πόδι και τότε ήρθε η μαμά μου και μου έβαλε κόκκινο και φίλησε το πόδι και μου πέρασε! "Μάνα είναι μόνο μία!"
Ελενίτσα:
-Τις προάλλες τσακώθηκα με τη φίλη μου και ήμουν χάλια και ήρθε η μαμά μου και με παρηγόρησε και μου είπε να να πάρω τηλέφωνο τη φίλη μου και να βγούμε και να τα ξαναφτιάξουμε, πράγματι έτσι έγινε! "Μάνα είναι μόνο μία!"
Οπότε έρχεται η σειρά του Τοτού ο οποίος είναι και γνωστός για την αγάπη του στην μάνα του:
-Χθες κάτσαμε εγώ, ο μπαμπάς και η μάνα μου να δούμε τον τελικό ποδοσφαίρου. Μίλαν - Λίβερπουλ. Σε κάποια φάση (και ενώ ο αγώνας ήταν τελείως αίσχος) μας τελειώνουν οι μπίρες και μου λέει η μάνα μου να παω να φέρω κάνα δύο μπιρόνια από το ψυγείο. Σηκώνομαι γρήγορα, πάω στην κουζίνα, ανοίγω το ψυγείο και βλέπω μόνο μία μπίρα. Έτσι φωνάζω στην μάνα μου: "ΜΑΝΑΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ!"
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...