30 Αυγ 2010

Ο Μήτσος και η γάτα του

Ο Μήτσος ετοιμάζεται για επαγγελματικό ταξίδι και αποφασίζει να εμπιστευτεί τον αγαπημένο του γάτο στον κολλητό του φίλο, τον Γιώργο.
-Να μου τον προσέχεις, ακούς; Τον αγαπάω σχεδόν όσο και τη μάνα μου. Από μωρό τον έχω, λέει στον Γιώργο λίγο πριν φύγει και αυτός τον καθησυχάζει:
-Μην ανησυχείς. Θα τον προσέχω σαν τα μάτια μου.
Μετά από δύο μέρες, ενώ ήδη ο Μήτσος έχει φτάσει στον προορισμό του,χτυπάει το τηλέφωνο:
-Ελα, Μήτσο. Ο Γιώργος είμαι. Ο γάτος ψόφησε.
Τον Μήτσο τον λούζει κρύος ιδρώτας κι αφού από καθαρή τύχη γλιτώνει το εγκεφαλικό, αρχίσει να ψελλίζει:
-Πώς τα λες έτσι αυτά τα πράγματα, ρε Γιώργο; Δεν σου είπα ότι τον αγαπάω πολύ; Γιατί μου λες έτσι ξερά ότι ψόφησε; Δεν μπορούσες να μου το πεις με τρόπο; Εγκεφαλικό κόντεψα να πάθω...
-Και πώς να στο έλεγα, ρε Μήτσο; Αφού ψόφησε, απαντά ο Γιώργος.
Ο Μήτσος, για να του μάθει τον τρόπο που λέγονται τα δυσάρεστα του λέει:
-Ακου ένα παράδειγμα γι' αυτήν την περίπτωση. Επρεπε πρώτα να με πάρεις τηλέφωνο
και να μου πεις: "Μήτσο, ο γάτος σου είναι στα κεραμίδια", για να με βάλεις σε
ιδέα. Μετά από καμιά ώρα να με πάρεις και να μου πεις: "Ο γάτος σου δεν
κατεβαίνει και υπάρχει κίνδυνος να πέσει". Μετά να με πάρεις και να μου πεις: "Ο γάτος σου έπεσε από τα κεραμίδια και χτύπησε σοβαρά". Αργότερα να μου πεις
"Ο κτηνίατρος έχει βάλει τον γάτο σου στο χειρουργείο και πως η κατάστασή του
είναι σοβαρή." Και μετά να με ξαναπάρεις και να μου πεις: "Ο γιατρός βγήκε και
μας είπε πως, δυστυχώς, ο γάτος κατέληξε." Κατάλαβες πώς έπρεπε να μου το
πεις;
Ο Γιώργος είπε πως κατάλαβε και δυο μέρες αργότερα, ξαναπαίρνει τηλέφωνο τον Μήτσο:
-Ελα, Μήτσο, ο Γιώργος είμαι. Η μάνα σου είναι στα κεραμίδια. Κατάλαβες ή θα χαλάσουμε μια περιουσία στα τηλέφωνα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...