13 Ιουλ 2010

Τεχνολογία

Ήταν ένας Έλληνας ένας Γερμανός και ένας αμερικάνος.
Εκεί που μιλούσαν όμορφα και ωραία βλέπουν τον Αμερικάνο να μιλάει μόνος του.
Τα παίζει ο Έλληνας και ο Γερμανός. Μόλις τελειώνει ο αμερικάνος τον ρωτά ο Έλληνας:
- Ρε Αμερικάνε τι έκανες;
- Να ρε Έλληνα, έχω ένα ακουστικό στο αυτί μου και ένα μικρόφωνο στο στόμα μου και μιλάω με την γυναίκα μου, λέει ο αμερικάνος.
Αργότερα βλέπουν το Γερμανό να μιλάει στα δάχτυλα του και μόλις τελειώνει τον ρωτούν:
- Ρε σι τι έκανες εκεί τόση ώρα;
- Να έβαλα ένα μικρόφωνο στο μικρό μου δάκτυλο και ένα ακουστικό στο μεγάλο και μιλάω με την κοπέλα μου.
Σε μια στιγμή εκεί που μιλούσαν ακούγεται ένας μεγάλος κρότος από την μεριά του Έλληνα.
- Τι έγινε; ρωτούν τον Έλληνα.
- Να ρε παιδιά μόλις μου έστειλαν ένα fax, απαντά ο Έλληνας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...