19 Απρ 2010

Ο μούτσος και το τζίνι

Ενας μούτσος πολύ κοντός, 30 εκατοστά το πολύ, περπατάει στην προβλήτα και βρίσκει κάτω ένα λυχνάρι. Το σηκώνει, το τρίβει και εμφανίζεται μπροστά του ένα τζίνι.
ΤΖΙΝΙ:  -Μια επιθυμία πραγματοποιώ σε κάθε τυχερό που βρίσκει αυτό το λυχνάρι. Ποιά είναι η δική σου;
ΜΟΥΤΣΟΣ:  -Θέλω μια κάσα γεμάτη με λίρες!
ΤΖΙΝΙ:  -Η επιθυμία σου, διαταγή μου...
Το τζίνι εξαφανίζεται και μπροστά στο μούτσο προσγειώνεται μια κάσα γεμάτη μπύρες...
ΜΟΥΤΣΟΣ:  -Το θεόκουφο το τζίνι! Λίρες ζήτησα, μπύρες μου έδωσε...
Με σκυμμένο το κεφάλι ετοιμάζεται ο μούτσος να μπαρκάρει για ταξίδι. Ανεβαίνοντας στο πλοίο συναντά τον καπετάνιο.
ΜΟΥΤΣΟΣ:  -Ακου ρε καπετάνιο να δεις τι έπαθα.. Βρήκα ένα μαγικό λυχνάρι με ένα τζίνι που μου είπε πως θα πραγματοποιούσε μια επιθυμία μου. Του ζητάω, που λες, μια κάσα γεμάτη λίρες και το θεόκουφο μου δίνει μια κάσα γεμάτη μπύρες...
ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ:  -Τι να κάνουμε ρε παλικάρι... Σάμπως εγώ του ζήτησα 30 πόντους μούτσο...;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...