1 Μαρ 2010

Η δέσμευση

Ήταν μια γυναίκα που απατούσε συνέχεια τον άντρα της. Κάποια στιγμή λοιπόν εκεί που "γαργαλιόντουσταν" με τον γκόμενο στο κρεβάτι άκουσε τον ήχο από το κλειδί στην πόρτα.
-ΘΕΕ ΜΟΥ!, σκέφτηκε κάνε το θαύμα σου να εξαφανιστεί ο γκόμενος από το κρεβάτι πριν μπει ο άντρας μου μέσα και από μένα ότι ζητήσεις θα το κάνω.
Αμέσως ακούει την φωνή του Θεού μόλις τελείωσε την ευχή της να της λέει:
-Τέκνον μου, θα κάνω αυτό που μου ζητάς! Να ξέρεις μόνο ότι το αντίτιμο είναι βαρύ! Εάν σου κάνω αυτό που μου ζήτησες να ξέρεις ότι σε τρία χρόνια από σήμερα θα πρέπει να πεθάνεις!
Η γυναίκα σκέφτηκε γρήγορα.
-Τρια χρόνια σου λέει, ποιός ζει ποιός πεθαίνει. Δε βαριέσαι.....ΕΝΤΑΞΕΙ! απάντησε του Θεού. Ας γίνει όπως το θέλεις. Συμφωνώ!
Και τσουπ! Μόλις συμφώνησε εξαφανίστηκε μονομιάς ο ξένος άντρας από το κρεβάτι της πριν μπει ο σύζυγος μέσα!
Πέρασαν λοιπόν τρία χρόνια και ο άντρας της κυρίας της έκανε ένα δώρο.
-Αγάπη μου, της είπε, επειδή είσαι πολύ καλή μαζί μου αποφάσισα να σου χαρίσω ένα ταξίδι στις Μπαχάμες με κρουαζιερόπλοιο! Πάρε το εισιτήριό σου και πήγαινε να διασκεδάσεις! Θα είναι και οι φίλες σου μαζί. Με αυτές κανονίσαμε να σου κάνουμε έκπληξη. Μόνο γυναίκες θα είναι μέσα στο καράβι! Θα διασκεδάσετε μια χαρά...
Την ημέρα που η κυρία πάτησε το πόδι της στο καράβι,έκλειναν ακριβώς τα τρία
χρόνια της συμφωνίας της με τον Θεό. Ξεκίνησε το καράβι λοιπόν και μεσοπέλαγα ενώ ο καιρός ήταν γαλήνιος πιάνει μια θύελλα τρομερή! Τα κύματα χτυπούσαν ως την γέφυρα του καραβιού λυσσασμένα και τότε αυτή κατάλαβε ότι έφτασε το τέλος της.....
-ΘΕΕ ΜΟΥ! Είπε....Καλά εγώ να πεθάνω το είπαμε αυτό....Οι άλλες όμως οι κακομοίρες τι φταίνε;....
Και τότε ακούστηκε η φωνή του Θεού από τα ουράνια που της απάντησε:
>
>
>
-ΠΟΥΤΑΝΕΣ!....
ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΝΑ ΣΑΣ ΜΑΖΕΨΩ ΟΛΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...