31 Μαρ 2010

Ο πίθηκος

Ένας τύπος σε στυλ Ιντιάνα Τζόουνς μπαίνει σε ένα μπαρ κατευθύνεται στην μπάρα και παραγγέλνει ένα ποτό. Ο μπάρμαν που είναι κουνιστός, τον βρίσκει του γούστου του και προσπαθεί να πιάσει κουβέντα μαζί του. Ο τύπος άλλο που δεν ήθελε και με την κουβέντα γνωρίζει στον μπάρμαν ότι έχει κάνει τα πάντα στην ζωή του και ότι δεν υπάρχει τίποτα που να μην έχει δοκιμάσει και να τον εντυπωσιάζει
- Και στον σεξουαλικό τομέα έχετε κάνει τα πάντα; ρωτά ο μπάρμαν.
- Εκεί και αν δεν έχω κάνει τα πάντα, απαντά.
- Καλέ τι μου λέτε !! λέει ο μπάρμαν, μην μου πείτε ότι σας έχει πάρει πίπα και πίθηκος ;
- Όχι ποτέ, απαντά, γιατί γίνεται και τέτοιο πράγμα;
- Βεβαίως, λέει ο μπάρμαν, εμείς έχουμε στην αποθήκη του μπαρ ένα πίθηκο που το κάνει και αν θέλετε μπορείτε να το δοκιμάσετε και εσείς.
- Μα και βέβαια θέλω, απαντά ο μυστήριος, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει κάτι και να μην το έχω κάνει στην ζωή μου.
Ο μπάρμαν λοιπόν του ζητά να τον ακολουθήσει και τον πάει στην αποθήκη όπου πάνω σε μια κούτα είναι δεμένος ένας πίθηκος.
- Ξεβρακώσου, λέει στον μυστήριο.
Αυτός ξεβρακώνεται με ανυπομονησία και ο μπάρμαν γυρνάει προς τον πίθηκο και του λέει :
- Κοκό έλα αμέσως να πάρεις μια πίπα στον κύριο.
Ο πίθηκος ξύνεται αδιάφορος.
- Κοκό σου είπα να έρθεις αμέσως και να πάρεις μια πίπα στον κύριο.
Ο πίθηκος συνεχίζει να ξύνεται ατάραχος.
Οπότε λέει ο μπάρμαν :
- Κοκό θα σου δείξω ακόμα μια φορά πως γίνεται αλλά θα είναι η τελευταία...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...